والفتح

یادداشت‌های گاها روزانه یک خبرنگار

والفتح

یادداشت‌های گاها روزانه یک خبرنگار

والفتح

بنده درقضایای تاریخ اسلام این مطلب را مکررا گفته ام:چیزی که امام حسن مجتبی علیه السلام را شکست داد نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود. مردم تحلیل سیاسی نداشتند...همه که بی دین نبودند.
رهبرانقلاب72.8.12

طبقه بندی موضوعی

6-شهریه‌های جاسوس پرور دانشگاه آزاد

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ب.ظ

بسم الله


چند روزی است که خبر دستگیری احسان مازندرانی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شده است . صرف نظر از بازخورد های متفاوت این اتفاق در بین رسانه ها و سیاسیون از جمله سخنان اعتراضی دکتر روحانی در این باره ، مسئله ای که در این میان مهم تر است این است که چرا منبع عظیم شهریه های دانشجویان دانشگاه آزاد باید در اختیار جاسوسان، اپوزوسیون و ضد انقلاب قرار بگیرد وچه کسی مسئول این افتضاحات است.

علاوه بر دستگیری مدیر مسئول فرهیختگان، چند ماه پیش نیز در خلال مذاکرات هسته ای بود که خبر گریختن خبرنگار ایسکا نیوز که این سایت نیز مانند آنا و فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد است منتشر شد.

با نگاهی کوتاه به سوابق احسان مازندرانی مانند محرومیت از تحصیل به دلیل ایجاد تنش و درگیری و اقدامات افراطی سیاسی در دانشکده خبر و بازداشت توسط وزارت اطلاعات در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۱ به دلیل ازتباط با واحد عملیات روانی سازمان جاسوسی دولت انگلیس (موسوم به BBC)) این سوال پیش می آید که چگونه منبع عظیم شهریه های دانشگاه آزاد در اختیار این فرد قرار گرفته است که از آن بر ضد نظام اسلامی استفاده کند؟

 

خبرگزاری آنا ، ایسکانیوز و فرهیختگان رسانه هایی هستند که علاوه بر پایگاه های اطلاع رسانی دانشگاه توسط این دانشگاه اداره می شوند. حال سوال اساسی این است که یک دانشگاه چه نیازی به این همه رسانه دارد؟ چرا باید از پول شهریه های دانشجویان این دانشگاه که باید صرف تحصیل و ارتقای کیفیت تحصیلی این دانشجویان شود رسانه هایی تاسیس شوند که دربست در اختیار یک تفکر افراطی و یک خانواده خاص قرار بگیرند؟

 

اگر سیر مطالب این رسانه ها در دو سال اخیر را بررسی کنیم به وضوح خواهیم دید که ماموریت اصلی این رسانه نه پرداختن به امور دانشجویی، بلکه پرداختن به امور خانواده آقای هاشمی رفسنجانی است. در طی این دو سال این رسانه به جای رسانه های دانشجویی تبدیل به رسانه خاندان هاشمی و مامنی برای فتنه گران شده اند. باید از مسئولان دانشگاه آزاد پرسید که بر اساس کدام قانون از این شهریه ها به نفع جناح و گروهی خاص که اکثر آنها محکومین فتنه 88 هستند استفاده می کنند؟

 

البته این روال مدیریت شهریه ها به سمت و سوی امیال شخصی گروه های خاص افراطی در دانشگاه آزاد مسبوق به سابقه است، در فتنه 88 نیز شواهد بسیاری از بکارگیری شهریه های دانشجویان در راستای کمک به براندازان نظام اسلامی وجود دارد.



منتشر شده در:

 *خبرگزاری دانشجو +

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.