والفتح

یادداشت‌های گاها روزانه یک خبرنگار

والفتح

یادداشت‌های گاها روزانه یک خبرنگار

والفتح

بنده درقضایای تاریخ اسلام این مطلب را مکررا گفته ام:چیزی که امام حسن مجتبی علیه السلام را شکست داد نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود. مردم تحلیل سیاسی نداشتند...همه که بی دین نبودند.
رهبرانقلاب72.8.12

طبقه بندی موضوعی

3-یادآوری چند نکته به یاسر هاشمی!

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ب.ظ



بسم الله


یاسر هاشمی طی سخنانی در همایش سادا (سازمان اسلامی دانشجویان ایران) اعلام کرده است که لغو سخنرانی فائزه هاشمی در 16 آذر و 27 آذر حرکتی غیر معقولانه!! و خارج از چهارچوب قانونی و افراطی گری بوده. لازم می دانم چند برگ از تاریخ نه چندان دور این مرز و بوم را به آقای یاسر هاشمی بهرمانی یادآوری کنم:

1.       - سال 1388، پیوستن فائزه هاشمی به ستاد میرحسین موسوی و ساماندهی "دختران فیروزه ای" جهت حضور در جامعه با روسری هایی نا متعارف و آرایش سبز.

2.      -  پس از انتخابات 1388، گزارش رسانه ملی از حضور فائزه هاشمی در میان اغتشاشگران.

3.       - 26 خرداد 1388، فایزه هاشمی در میان جمعیت اغتشاشگر سخنرانی می کند و به رئیس جمهور قانونی کشور فحاشی و بی احترامی می کند.

- 4.       30 خرداد 1388، پس از خطبه های نماز جمعه مقام معظم رهبری و اتمام حجت ایشان با فتنه گران و آشوب گران ، فائزه هاشمی در تجمع خیابان آزادی از آشوبگران خواست تا به اعتراض ادامه دهند و خیابان ها را خالی نکنند!!

5.     -   آیت الله محمد یزدی (رئیس سابق قوه قضاییه) سال گذشته در دیدار با مدیران گروه تبلیغی اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از درخواست های غیر قانونی و غیر معقولانه آقای هاشمی رفسنجانی خبر داد و گفت: "در زمان ریاست بنده در قوه قضاییه، دختر آقای هاشمی پرونده داشت و به بنده می گفت پرونده را ببندم. من می گفتم بگو بیاید دادگاه و من پرونده را بررسی کنم، چگونه شما می خواهید پرونده را ببندید در حالی که قوه قضاییه را قبول ندارید و دختر شما در داگاه حاضر نمی شود؟"

 

... و این ماجرا و تحرکات غیر قانونی همچنان ادامه دارد. حال از آقای یاسر هاشمی باید پرسید که آیا لغو سخنرانی های زیر در روز 16 آذر قانونی و معقولانه بود:

1.     -   دانشگاه امیرکبیر، لغو سخنرانی " حسین شریعتمداری"

2.     -   دانشگاه اصفهان، لغو سخنرانی "پیام فضلی نژاد"

3.      -  دانشگاه هنر اسلامی تبریز، لغو سخنرانی "همسر شهید علیمحمدی"

4.     -   دانشگاه صنعتی قم، لغو سخنرانی "حمید رسایی"

5.     -   دانشگاه آزاد اراک، لغو سخنرانی "سید محمود نبویان"

یا علی مدد. 06-10-1393 

 

 

نظرات  (۲)

۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۵ روایت نو

مدیر محترم وبلاگ
با سلام. ضمن تشکر، مطلب زیبای حضرتعالی برای معرفی و استفاده دیگران، در سایت شبکه وبلاگی استان البرز  ( روایت نو  ( revayatno.ir ) منتشر شد.

با لینک کردن روایت نو  در وبلاگ خود ما را یاری نمایید.

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" یادآوری چند نکته به یاسر هاشمی! "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/38127
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام علی (علیه‌السّلام): لغزش دوست خود را برای زمان یورش دشمنت تحمّل کن."
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی