والفتح

یادداشت‌های گاها روزانه یک خبرنگار

والفتح

یادداشت‌های گاها روزانه یک خبرنگار

والفتح

بنده درقضایای تاریخ اسلام این مطلب را مکررا گفته ام:چیزی که امام حسن مجتبی علیه السلام را شکست داد نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود. مردم تحلیل سیاسی نداشتند...همه که بی دین نبودند.
رهبرانقلاب72.8.12

طبقه بندی موضوعی

4-افراطی جان ، خاتمی محبوب قلب هاست!

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۴۱ ب.ظ

بسم الله


سایت بهار نیوز (بخوانید افراطی نیوز) در مطلبی اهانت آمیز ،کریمی قدوسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را افراطی و بی سواد خوانده و به افشاگری ها و اعتراض های ایشان نسبت به خاتمی موضع گیری های تندی کرده و گفته که:

"افراطی جان ، خاتمی محبوب قلب هاست"

باید به مسئولان این سایت افراطی و نویسنده ی مطلب فوق الذکرعرض کرد که بد نیست کمی تاریخ معاصر جمهوری اسلامی ایران را مطالعه بفرمایید تا شاید از این تاریخ درس گرفته و برخی مسائل به ایشان یادآوری شود.

شاید یادشان بیاید که در دوران ریاست جمهوری خاتمی همین آقایان به اصطلاح روشنفکر و اصلاح طلب بودند که بر علیه خاتمی شعار می دادند.

یادشان بیاید که وقتی خاتمی دولت را تحویل داد، مردم تازه فهمیدند که ایشان برای خودشان هواپیمای اختصاصی سفارش داده بودند که صدای همه ی مردم در آمد و تنفری که از دولت هشت ساله ی خاتمی داشتند چند برابر شد.

امیدواریم یادشان بیاید که در سال 88 یکی از علل رای نیاوردن موسوی حمایت بی چون و چرای خاتمی از موسوی بود و بسیاری از کسانی که می شناختیم تا دیدند که خاتمی پارچه ی سبز را بدست موسوی بست، پشت به موسوی کردند و فاتحه ی دولت موسوی را خواندند.

اگر این دوستان تاریخ نزدیک تر را مطالعه کنند خواهند دید انزجار و تنفر مردم نسبت به خاتمی را در فتنه ی 88 آنگاه که روز بصیرت شد و غبار فتنه فرونشست و امت اسلامی در سراسر کشور یکصدا شعار می دادند "لعن علی عدوک یا حسین ، کروبی و خاتمی و میرحسین" ، "لعن علی عدوک یا علی ، کروبی و خاتمی و موسوی" و ... در تمامی این شعار ها مردم خاتمی را یکی از ارکان و عناصر فتنه خواندند و اعلام برائت کردند، حال چگونه است که مسئولین این سایت با پررویی خاتمی فتنه گر را که مورد لعن مردم قرار گرفته است را محبوب قلب های مردم می نامند!


یاعلی مدد.

محسن عبدالعلی پور.

16/10/193

نظرات  (۱)

عزیزم چرا زور میزنی...
خاتمی مردی بسیار باادب بود. شما چرا اینو نمیگی روحانی رای اورد بخاطر حمایت خاتمی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی